اطلاعیه
اطمینان از جمع آوری: در صورتی که قبلا از سرویس ADSL استفاده می نمودید، از جمع آوری سرویس اینترنت خود مطمئن شوید، به خاطر داشته باشید تا زمانی که سرویس قبلی شما جمع آوری نشود، امکان رانژه خط وجود نخواهد داشت و نهایتاً درخواست شما نیز رد خواهد شد، همچنین شما می توانید از یک مودم جهت اطمینان از جمع آوری سرویس خود استفاده نمایید، بدین صورت که پس از اتصال مودم به خط تلفن و روشن کردن مودم باید به مدت 2 دقیقه منتظر بمانید، در صورتی که چراغ لینک (ADSL) بصورت ثابت روشن ماند، به این معناست که سرویس شما هنوز جمع آوری نشده است. برای این منظور با شرکت ارائه دهنده خود و یا از طریق مخابرات موضوع را پیگیری نمایید تا سرویس اینترنت شما را جمع آوری نمایند.
پرداخت هزینه: در حال حاضر نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نمی باشد، درخواست شما توسط کارشناس مربوطه رسیدگی و امکان سنجی می شود و در صورت تایید، با شما تماس گرفته خواهد شد و فاکتور مربوطه نیز جهت پرداخت صادر خواهد شد.
پیگیری درخواست: جهت پیگیری درخواست، آدرس ایمیل وارد شده به همراه شماره تیکت را به خاطر داشته باشید.