ثبت درخواست جدید

لطفا برای ثبت درخواست پشتیبانی جدید فرم زیر را تکمیل نمایید.


اطلاعات تماس کاربران


موضوع راهنما

جزئیات درخواست

لطفاً فیلد های مورد نظر را به دقت پر نمایید تا همکاران ما بتوانند با کیفیت بهتر و سرعت بالاتری نسبت به درخواست شما اقدام نمایند.

فایلها را اینجا بیندازید یا انتخابشان کنید

تعمیرات و نگهداری در محل

توجه: لطفاً به طور خلاصه و دقیق مشکل خود را بیان نمایید، همچنین در صورت امکان از مشکل به وجود آمده عکس تهیه کرده و در فیلد بالایی آپلود نمایید.

چه تجهیزاتی لازم دارید؟

نکتــه: در صورت نیاز به تجهیزات، در قسمت موضوع درخواست حتما عنوان کنید تا کارشناس مربوطه همراه خود به محل بیاورد، از جمله:

سخت افزار های کامپیوتری (مانند: رم، سی پی یو، مادربورد و ...)

لوازم جانبی (مانند: ماوس، کیبرد، اسپیکر، کابل و ...)

لوازم نرم افزاری (مانند: سیستم عامل، نرم افزار، بازی و ...)

تجهیزات شبکه (مانند: مودم، سوئیچ، رک، قطعات سرور و ...)

هزینه ها


هزینه رفت و آمد: با تعرفه آژانس به عهده مشتری می باشد.

دستمزد: حداقل دستمزد ساعتی 300 هزار تومان میباشد، اما قیمت دقیق خدمات توافقی بوده و از طریق تیکت اعلام خواهد شد، حتی برای فواصل نزدیک و کارهای سبک تر ممکن است هزینه کمتر شود و یا زمانی که تعداد ساعت کاری بیشتر شود، هزینه کمتری بابت هر ساعت پرداخت خواهید کرد.این مورد قبل از اقدام با شما چک و در صورت تایید شما، اقدام خواهد شد.

بیعانه: بسته به زمان، کار و فاصله دارد و از طریق تیکت مبلغ آن اعلام می شود.

نحوه تسویه: به صورت نقدی و پس از پایان کار.

عدم رفع مشکل: در صورت عدم رفع مشکل برای هر سیستم، هزینه ای بابت زمان صرف شده برای آن سیستم دریافت نخواهد شد، و فقط هزینه رفت و آمد محاسبه می شود.

تبصره: البته درخواست شما نیز اهمیت دارد، در صورت درخواست اشتباهی و یا نبود قطعه و لوازم تعمیر، دستمزد یک ساعت محاسبه خواهد شد.

 

لطفا شکیبا باشید!

لطفا شکیبا باشید... این کار چند ثانیه ای طول می کشد!